Workshops & Foredrag

Vores foredrag og workshops afspejler både de holdforløb, vi har her i FysioHuset Nyborg, men også emner der læner sig op af og ikke mindst brugbar viden udsprunget af dagligdagens og livets gang.

Vi inspireres af både nyeste viden og input fra de mange fantastiske mennesker, vi ser i klinikken, på hold og udvikler med vores inspirerende og dygtige samarbejdspartnere.

Siden her opdateres løbende med nye Workshops i mange forskellige afskygninger.

Vi håber, at se dig her i FysioHuset Nyborg til nogle inspirerende, brugbare og hyggelige timer.

Foredrag: Overgangsalderen – få mere velvære & overskud

Næste dato: Opdateres så snart vi har en aftale på plads.

Ønsker du at få mere energi, evt. færre smerter og i det hele taget en god og overskuelig overgangsalder?

Alt for mange kvinder døjer med træthed, udmattelse, migræne, tristhed, smerter, kraftige og smertefulde menstruationer og følelsen af at være uoplagt. Men det er ikke meningen, at du skal have det sådan. Det er kroppens måde at fortælle, at der er noget, som kræver din opmærksomhed.

Kom og hør, hvordan du kan tolke de signaler.

Dine hormoner har stor betydning for, hvordan du har det – hele livet.

Kom og hør hvorfor dine hormoner er så vigtige for dit helbred og velbefindende, når Komplementær Hormonterapeut Maria Fahlén gæster Fysiohuset.

Du får konkret og brugbar viden om:

• hvordan du holder dine hormoner i balance – både før og efter overgangsalderen (for det er ikke kun efter overgangsalderen, dine hormoner giver symptomer)
  • hvordan du kan gå ind i overgangsalderen på det bedste fundament. Det kan nemlig være en fordel at forberede dig i god tid (allerede fra slut 30’erne)
  • hvordan du forbedrer symptomerne, hvis du allerede er i overgangsalderen
  • hvordan du får mere energi og overskud i din hverdag
  • hvordan du optimerer din individuelle sundhed
  • hvordan du kan rette op på nogle af de symptomer eller livsstilssygdomme, du måske allerede oplever.

Underviser: Komplementær Hormonterapeut Maria Fahlén

Pris: 300,- inkl. lidt lækkerier, som kan have en positiv effekt på dine hormoner!

Tilmelding:

Bindende tilmelding. Ved for få deltagere refunderes beløbet og du får direkte besked.

Kroppen er dit vigtigste aktiv – pas på den hele livet

Book Online, på mail eller tlf.

Ring gerne for en uforpligtende snak eller skriv til mig – det kan blive første skridt imod at opnå DIT / DINE mål.